Dieta Rosedale

Dieta RosedaleDieta Rosedale to dość kosztowna dieta odchudzająca, której cechą charakterystyczną cechą jest niewielka ilość białka i węglowodanów. Tłuszcze zaś w niej zawarte są zdrowe. Jej sekretem jest kontrolowanie apetytu. Dzieje się to dzięki kontroli poziomu hormonu o nazwie leptyna. Główną zaletą diety Rosedale ma być  to, że nie odczuwa się przy niej głodu.

Czy możliwe jest opanowanie apetytu?

Twierdząca odpowiedź na to pytanie leży u fundamentów skuteczności diety przygotowanej przez Rona Rosedale’a. Dzięki kontroli poziomu leptyny w organizmie możliwe jest pohamowanie apetytu. Aby ten poziom był odpowiedni należy spożywać wspomniane we wstępie zdrowe tłuszcze i unikać “złych” produktów. Dietę Rosedale uzupełniają zalecenia by jeść powoli i nie później niż trzy godziny przed snem. W sposób naturalny wpływa to na to, że będziemy mieli mniejszą ochotę więcej zjeść.

Dwa etapy do szczupłej sylwetki

Pierwszy etap polega szybkim odcięciu spożycia węglowodanów. Okres ten trwa 21 dni.

Drugi etap jest już mniej rygorystyczny, jednak wprowadza produkty witaminowe. Autor diety Rosedale zaleca stosowanie suplementów witaminowych.

Co jeść i czego nie jeść?

Podstawą diety jest spożywanie zdrowych tłuszczów. Te znaleźć można między innymi w rzepaku i oliwie z oliwek. Należy jeść też warzywa – ich zaletą jest duża zawartość błonnika i szybkie zaspokojenie głodu.

Produktami jakie nie są wskazane podczas tej diety niewątpliwie są niezdrowe tłuszcze – czyli nasyconych (tłuste mięso, margaryna). Niewskazane są dania smażone. Omijamy także cukier oraz produkty skrobiowe – również niektóre owoce takie jak dynia i winogrona, banany oraz pomarańcze.

Dodaj komentarz