Re: Re: Plan żywienia

Anonymous dnia #12119

Jakies inne propozycje? :)

EDIT: mam tu takie cos:

godz 13.00 posiłek nr.3

Propozycja 1. Makaron z parmezanem i tuńczykiem
Makaron pełnoziarnisty 50 g 1/8 opakowania
Ser, parmezan 15 g plaster
Tuńczyk w wodzie 50 g 1/3 puszki
Pomidor 150 g 1 sztuka
Pieprz czarny mielony 2 g szczypta
Przyprawa bazylia 2 g szczypta
Czosnek 5 g 1 ząbek
Sól 2 g szczypta
Oliwa z oliwek 10 g 2 łyżeczki
Sposób przygotowania: Makaron ugotować w wodzie z dodatkiem soli. Ser zetrzeć na tarce, pomidora drobno pokroić. Wszystkie składniki włożyć do miseczki dodać przeciśnięty przez praskę czosnek, tuńczyka. Przyprawić pieprzem oraz bazylią. Całość skropić oliwą z oliwek i wymieszać.

Niestety, niesamowicie nie lubie tunczyka (i innych ryb) i nie ma nawet szans mozliwosci, zebym to zjadł.

Macie jakis inny zamiennik zamiast tego, o tych samych wartosciach odzywczych itd?

Loading...