Re: Re: Problem z przytyciem

Anonymous dnia #12290

Hej
Wydaje mi się ze powinnas skupić się na zwiększeniu ilości kalorii spożywanych w ciągu dnia. Chodzi to o to abyś jadła zdrowa żywność ale bogato w większe kalorie. Myślę ze takim przykladem bedzie wprowadzenie do diety orzechow roznych takich jak pistacje, wloskie czy migdaly. Zawieraja one sporo tluszczy dlatego ich kalorycznosc bedzie o wiele wieksza ale tluszcze z orzechow sa zdrowe.
Gdy zaczniesz spozywac wiecej miesa i to tlustego to dostarczysz takie same ilosci kalori ale niestety tluszcze pochodzace z mies beda nasycone a takze bogate w cholesterol. Dlatego jadaj miesa z wieksza zawartoscia tluszczy- ale nie codziennie kilka razy na miesia.

Kolejna rzeczą jako mozesz wprowadzic do swojego jadlospisu to owoce z wysokim indeksem glikemicznym np. banany, papaje , ananas, mango – takie owoce sa kaloryczne jednak nie zaprzeczalnie zdrowe dostarcza ci one innych wartosci odzywczych i potrzebnych mineralow i witamin.

Kolejnymi takim produktami moga byc sery i przetwory mleczne. Sery ale te prawdziwe z mleka zawieraja wapn i witamine D sa natomiast kaloryczne; Jadaj sery kozie, zolte; mozesz je dodawac do salatek czy potraw warzywnych- wtedy dostarczysz sobie extra dodatkowych kalorii.i innych wartosci odzywczych

Sumujac mozesz dodawac orzechy wszedzie do salatek, jogurtow, maslanek, deserow owocowych, past kanapkowych, dipow, tak samo sery i owoce.

Kolejna alternatywa dla ciebie jest budowa masy miesniowej poprzez odpowiednia pelno bialkowo diete i cwiczenia.

Nie radzila bym jednak wprowadzac produktow kalorycznych ale ze znikomymi wartosciami odzywczymi – bo sa to puste kalorie ktore nie maja zadnych wartosci odżywczych – co z czasem negatywnie wplynie na twoj organizm, samopoczucie i uczenie się.

Zapraszam na swojego nowo założonego bloga
http://harmoniacialaiumyslu.blog.pl

Pozdrawiam

Loading...