Antykoncepcja a nadwaga

Umieszczone w: Dietetyka w Odchudzaniu

  • Anonymous dnia #10702

    Witajcie,

    Chciałabym poruszyć problematykę wpływu tabletek antykoncepcyjnych oraz nadwagi. Ze względu, że ich stosowanie jest dość powszechne tak jak i osób z nadwagą – jak należy podejść do kwestii związanych z odchudzaniem w stosunku do osoby biorącej tabletki / takiej która brała je do niedawna.

    Anonymous dnia #11518

    Sama biorę i jestem zadowolona – nawet trochę schudłam i nie mam obrzęków – myślę że jak ma się dobrze dobrane to nie powinny dawać efektu tycia. To raczej tyczyło się tabletek sperze 20 lat kiedy jeszcze to wszystko było w fazie eksperymentalnej a dawki hormonów wielkorotnie wyższe od fizjologicznych.

    Anonymous dnia #11519

    Tabletki anty zawierają estrogeny – mogą zwiększać skłonność do odkłądania tkanki tłuszczowej, szczególnie w “damskich miejscach” typu biodra, pośladki, “boczki”, dodatkowo te starszych generacji(nowsze podobno nie) mają zdolność do stymulowania gromadzenia wody w organizmie.

    rozsądna dieta eliminująca węglowodany proste, może być ubogo/normoenergetyczna, sensownie zaplanowany trening i nic nikomu nie będzie, zazwyczaj “ciałka przybywa” gdy siedzimy i gdy “zbliza sie okres” zajadamy czekoladę i lody bo “PMS to można”

    P.S. WYbaczcie kobiety, nie piję do nikogo, ale często tak jest;-)

    Anonymous dnia #11520

    @PawelSzevc wrote:

    (…)i gdy “zbliza sie okres” zajadamy czekoladę i lody bo “PMS to można”

    P.S. WYbaczcie kobiety, nie piję do nikogo, ale często tak jest;-)

    A to faceci nie mają humorów i takich dni jak się po prostu nie chce ? :o

    Anonymous dnia #11523

    Bardzo dziękuję za przydatne mi informacje i wskazówki. Pełen podziw…

    Anonymous dnia #11522

    A jak walczycie z nadwagą? Myślicie, że warto zapisać się na jakiś zabieg?

    Anonymous dnia #11521

    Dziękuję za wszystkie sensowne odpowiedzi. Uwielbiam to forum.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...