Czy ja umrę? ;))

  • Anonymous dnia #10861

    Prosze o opinie – Jak to sie skonczy?

    Witam, mam na imie Tadeusz i pracuje za granica kraju.Prosze o opinie, bo sam nie jestem w stanie ogarnac tematu a ma on dla mnie znaczenie zywotne ;))
    Ad rem; jestem pracownikiem fizycznym i przez caly czas pracy sie ruszam. Jest to raczej gimnastyka niz cwiczenia silowe, ale trwajaca 10 godz. Zostalem zmuszony do zmiany sposobu zywienia i stosuje od trzech m-cy nastepujaca: rano, kawa+10 herbatnikow(biscotti), 3godz pozniej puszka 120gr tunczyka w salatce warzywnej+2kromki chleba integrale, 3godz pozniej na obiad jem tylko i wylacznie owoce: 2xbanan, 1xgruszka, 1xkiwi, 1xbrzoskwinia, w oczekiwaniu na kolacje w razie uczucia glodu przegryzam do 80gr “musli”czyli suchej mieszanki zbozowo-owocowej. Wreszcie po powrocie do domu jem na kolacje tylko i wylacznie pelen talerz zupy przebogatej w warzywa, gestej o malej zawartosci wody. Raz w tygodniu zamiast zupy jem 2 udka krolika, aby dostarczyc proteiny.Przez dzien wypijam ok.2 litrow wody.

    Trzy m-ce temu bylem facetem: 56 lat,180 cm,73kg o szczuplej budowie ciala z pewnymi pokladami tluszczyku. Teraz waze 8kg mniej, zniknely poklady tluszczyku podskornego i czuje sie swietnie.
    Mam jednak pytanie, czy taka dieta stosowana przez dlugi czas utrzyma mnie przy zyciu i w formie, czy jednak musze zwiazac sie z kobieta,ktora potrafi gotowac ;))

    Prosze o wyrokowanie osoby z wiedza,
    Pozdrawiam grupowiczow, Tadeusz

    Anonymous dnia #12258

    Hej,

    Witaj na forum. Przede wszystkim nie ma co już wybierać się do grobu w tym wieku ;-)

    Niemniej taka dieta nie jest niestety pełnowartościowa. To, że chudniesz to zapewne kwestia niższej podaży kalorii niż potrzebujesz i trzeba by było już na pewno to ustabilizować, bo właśnie jesteś na granicy między normą a niedowagą. Niedowaga również jest niekorzystna dla zdrowia, więc jeśli dalej będziesz chudnąć to zwiększ wielkość posiłków a przede wszystkim rozbuduj dietę.

    Na pierwszy rzut oka jest w niej mało wapnia, co może powodować ryzyko późniejszej osteoporozy. Również mało mięsa jest, więc ewentualnie kwestią może być żelazo, białko. Nie wiem czy dodajesz do sałatek może oliwę z oliwek, bo tłuszczów (czy to zdrowych czy nie) też jak na lekarstwo… Głównie widzę węglowodany.

    Owoce i warzywa na bogato, więc z witaminami bym się nie martwiła. Napoje w porządku. I nie jedz codziennie tego samego, w sieci jest dużo super prostych przepisów na to, co można zrobić bez specjalnych umiejętności kulinarnych.

    Anonymous dnia #12259

    Witam ponownie,
    Dziekuje Ci Limonko za merytoryczna odpowiedz. Powiedz mi jeszcze, czy braki wapnia, zelaza,..etc moga pomoc mi zrekompensowac integratory “Centrum +50”.
    Pozdrawiam slonecznie, Taddeo

    Anonymous dnia #12260

    @Taddeo wrote:

    Witam ponownie,
    Dziekuje Ci Limonko za merytoryczna odpowiedz. Powiedz mi jeszcze, czy braki wapnia, zelaza,..etc moga pomoc mi zrekompensowac integratory “Centrum +50”.
    Pozdrawiam slonecznie, Taddeo

    Suplementy są ok jeśli dieta jest niepełnowartościowa ale jeśli się da i nie cierpisz na żadną chorobę – to szczerze jednak polecam pokrycia zapotrzebowania zwykłym jedzeniem. Najlepiej, najzdrowiej.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...