CZY KOMPLEKS WITAMINOWY MA WPŁYW NA ODCHUDZANIE?

  • Anonymous dnia #10983

    Witam serdecznie
    Na początku chciałem zaznaczyć że bardzo dużo schudłem – od września tamtego roku ze 157,5 kg dotarłem do 102 kg na dzień dzisiejszy. Wprowadziłem wtedy zdrowe żywienie i ćwiczenia. Jednak wprowadziłem w tym samym czasie coś jeszcze – kompleks witamin i minerałów (zawierają m. in. jod). Mam zamiar je odstawić aby nie wpaść w hiperwitaminozę. Problem polega na tym, że zacząłem chudnąć w tym samym momencie kiedy zacząłem je brać. Mam zatem pytanie – czy jeżeli przestane brać ten preparat zacznę ponownie tyć, lub przestanę chudnąć (chce jeszcze trochę zrzucić)? Oczywiście nie zamierzam odpuścić diety i przestać ćwiczyć. Co prawda nie odżywiałem się zdrowo przed rozpoczęciem odchudzania i nie trenowałem, ale martwię się , że jeżeli przestanę zażywać ten preparat będę miał efekt jojo. Poniżej podaję skład tego preparatu (biorę 1 tabletkę dziennie):

    Zawartość: w porcji(1 tabl.) zaw: 100% DZ
    Witamina A 800µg
    Witamina D 55µg
    Witamina E 12mg
    Witamina K 75µg
    Witamina C 80mg
    Witamina B1 1,1mg
    Witamiina B2 1,4mg
    Niacyna 16mg
    Kwas pantotenowy 6mg
    Witamina B6 1,4mg
    Biotyna 50µg
    Kwas foliowy 200µg
    Witamina B12 2,5µg
    Wapń 120mg
    Magnez 60mg
    Żelazo 14mg
    Cynk 10mg
    Miedź 1mg
    Mangan 2mg
    Selen 55µg
    Chrom 40µg
    Molibden 50µg
    Jod 150µg
    Estrakt z Żeń-szenia 60mg
    w tym ginsenozdy 48mg

    Czy to mogłoby mieć jakiś związek z tarczycą?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Anonymous dnia #12558

    Witaj, gratuluję tak skutecznej utraty wagi :)

    Tymi witaminami na pewno nie wpadniesz w hiperwitaminozę, to nie takie proste. Oczywiście jeśli chcesz to możesz je odstawić i na pewno nie będzie efektu jojo. Musisz tylko odżywiać się tak jak wcześniej.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...