Czy przyjmuje za mało kalorii na diecie ?

  • Anonymous dnia #10826

    Witam. mam 170 cm wzrostu wazę 81 kg i mam 19 lat ( chłopak ). Otóż od wczoraj przeszedłem na “dietę” która sam sobie ustalam. Na kalkulatorze kalorii pierwszym lepszym wyliczono mi ze żeby schudnąć tygodniowo 1 kg muszę przyjmować nie więcej niż 1400 kcal przy siedzącym trybie. I tu moje pytanie czy to nie jest troszkę za mało?? Ćwiczę górne partie ciała ponieważ mam posturę ” gruszki ” albo nawet klepsydry ponieważ mam rozbudowane uda, pośladki, łydki, wąska talie i szerokie barki.. Chce pozbyć się tłuszczu z dolnych partii a górne poprawić, lecz przy mojej jeździe na rowerze ruchu w szkole dużym i ćwiczeniach czuję głód, niekiedy coraz częściej i może powinienem zwiększyć liczbę kalorii?? Przykładowy dzień: rano – 3 kromki chleba razowego z cieniutka szynka jakiś dodatek pomidora plasterek lub sałata rzodkiewka, drugie śniadanie – albo mleko z ryżem lub jogurt, obiad to pierś z kurczaka smażona lub gotowana ale mały kawałeczek i jakaś sałatka (ogórek śmietana i pomidor), podwieczorek to jogurt jakiś i jabłko kolacja podobnie do śniadania.. Pije dużo wody mineralnej nie jem wgl słodyczy nie jem makaronów zup ziemniaków i tuczących rzeczy co wcześniej lubiłem i jadłem bardzo dużo. Proszę o poradę bo nie wiem jak się za to zabrać żeby był efekt.. Chce schudnąć może 5 do 6 kg. Pozdrawiam :)

    Anonymous dnia #12143

    Hej,

    Pamiętaj, że pewnie taki “kalkulator” uwzględnia kalorie netto – czyli nie uwzględniając Twojej aktywności fizycznej. Jak sam stwierdziłeś określiłeś mu swój tryb życia jako siedzący a ćwiczysz. Każde ćwiczenie to też spalanie kalorii, więc weź to koniecznie pod uwagę – szczególnie jeśli mówisz o treningu kardio (rower).

    Anonymous dnia #12144

    No ten kalkulator był orientacyjny teraz zastosowałem wzóry bardziej fachowe ze tak to nazwę. Dziękuje za odpowiedź. :) A co do przykładowych posiłków co myślicie ? Czy taki jadłospis jest ok? Mniej więcej jest tutaj 1600 kcal?

    Anonymous dnia #12145

    @misiu123 wrote:

    A co do przykładowych posiłków co myślicie ? Czy taki jadłospis jest ok? Mniej więcej jest tutaj 1600 kcal?

    A do tego też są kalkulatory i to darmowe :)

    Nie polecam specjalnego tytułu, żeby nie reklamować ;-)

    Anonymous dnia #12146

    Żadna dieta ustalona samodzielnie nie będzie skuteczna. Sorry może będzie, ale na krótką metę. albo pojawi się jojo albo nie będzie wystarczających efektów albo będą jakies ubytki zdrowotne.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...