Dieta dla 17-latka

  • Anonymous dnia #10788

    Mam 17 lat, trenuję piłkę ręczną, od jakiegoś czasu mam problem, gdyż treningi nie są efektywne, a pracuje ciężko. Do tej pory za bardzo nie przejmowałem się dietą, jadłem na co miałem ochotę. Chciałbym prosić o poradę ile m/w kcal powinno zawierać się w moich posiłkach oraz co jeść po treningu i przed treningiem.
    Wiek: 17 lat
    Wzrost: 176
    Waga: 65
    Treningi: Wt, Czw – piłka ręczna, Pt, Nd – Bieganie i lekki trening ogólnorozwojowy.
    Z tym że we wtorki i czwartki jest problem ze zjedzeniem obiadu, gdyż ze szkoły jadę prosto na trening.
    Głównie chodzi mi o to, aby dieta pomogła w ogólnym rozwoju kondycji i tkanki mięśniowej, oraz abym nie odczuwał ciągłego zmęczenia.

    Anonymous dnia #11986

    Hej,

    Wszystko zależy od intensywności treningów. Ogólnie rzecz ujmując musisz pokryć zarówno zapotrzebowanie organizmu plus jeszcze to co wypalisz podczas treningu.

    Zobacz sobie tutaj ile się spala przy piłce ręcznej i innych formach treningu:

    https://dietetycy.org.pl/ile-kalorii-moge-spalic-podczas-cwiczen-fizycznych/

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...