Facet 110 kg jaka dieta

  • Anonymous dnia #10926

    Witam wszystkich

    Chciał bym zaczerpnąć kilka porad od forumowiczów

    Mam 30 lat moja waga niezmiennie od 25 roku życia 110 kg chciał bym to zmienić lecz za bardzo nie wiem od czego zacząć,
    od razu informuję że nie chciał bym wybierać się na wizyty do dietetyków
    Mój tryb pracy to siedzący, trochę ruchu podczas obsługi klienta w sklepie, przy zatowarowaniu

    Co do wybitnych ćwiczeń nie mogę biegać i wykonywać ciężkich ćwiczeń ponieważ mam problemy z kręgosłupem a dokładniej wrzody na 3 dyskach dolnych części lędźwiowej, zalecenia lekarza to rehabilitacje lecz obecnie nie mam możliwości się na nie dostać a bardzo bym chciał,
    natomiast pływanie na basenie 2 razy w tygodniu po godzinie (tu żona się troszkę żołądkowała bo dość szybko rozbudowały się barki i w koszule się nie mieszczę)

    Moja dieta:
    – śniadanie
    2 kromki z masłem i serkiem żółtym sałatka masłowa lub lodowa i 2 plastry pomidora i zależy czy mam rzodkiewkę to dodaję do tego herbatka i 1 łyżeczka cukru
    lub 2 parówki i 2 kromki z masłem
    – między śniadaniem a obiadem około 10 – 11
    tutaj nie mam żadnych przyzwyczajeń , czasami uda mi się zjeść serek homogenizowany lub danio waniliowe, czasami wypić drugą herbatę lub kawę rozpuszczalną
    – obiad
    przygotowywany przez moją szczupłą żoneczkę (chodź twierdzi że też musi schudnąć :) ), zależy od humoru i czasu jaki posiada na przygotowanie, nie są to obiady tłuste jak to niektórzy lubią, czasami ziemniaki, sałatki, buraczki, ogórki zaprawiane przez żoneczkę, mięs ogólnie nie jadam czasami devolay z serkiem i ogórkiem
    – podwieczorek
    hmm nie stosuję takich rzeczy czasami można by zaliczyć że w między czasie na głoda kromkę z serkiem żółtym
    – kolacja
    tu bywa różnie raz szamię a raz nie , przeważnie jest to kromka bądź dwie z masłem i serkiem żółtym

    Inne rzeczy jakie skonsumuję lecz nie zawsze w ciągu dnia
    w weekend ciasto ostatnio z jabłkami, dwa tyg do tyłu sernik – oczywiście nie jest to co tydzień czy co dwa tygodnie, różnie
    w okresie zimowym piwko stosuję wieczorem ale może 1 na tydzień a czasami w ogóle ,
    z napoi też różnie czasami 1 coca cola butla 2 l na 3 dni raz w tygodniu a czasami w ogóle lub sok z tym też nie przesadzam
    wieczorem czasami skubniemy sobie z żoną jakieś chipsy i tu też nie jest że dziennie czy co 2 dni raz na tydzień może raz na dwa tyg

    ze zdrowszych rzeczy
    owoce:
    jabłka, winogron, grejpfruty, pomarańcze,
    warzywa:
    różnie buraki zaprawiane, ogórki,
    ze świeżych warzyw:
    sałatka, rzodkiewka, pomidory, ogórek

    Proszę o jakieś rady co rzucić co dodać itp

    Jeżeli post jest w złym temacie to proszę o przeniesienie i poinformowanie mnie o tym

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...