mój jadłospis

  • Anonymous dnia #10737

    Od jakiegoś czasu jestem na diecie. Nie jestem otyła – próbuję zrzucić 3-4 kilo i umięśnić swoją “galaretkę” na udach.
    Sama skomponowałam dietę, na podstawie wskazówek jakie znalazłam w internecie itp.
    Byłabym bardzo wdzięczna za wskazówki, czy jest ok, czy powinnam ją jakoś udoskonalić :) Podaję po 2 przykładowe posiłki. Będę bardzo wdzięczna za wskazówki :)

    Śniadanie:
    Jajecznica z szynką z kurczaka, kromka chleba razowego
    Jajko na twardo z razowym chlebem i kiełkami z rzodkiewki

    II śniadanie:
    owoc (jabłko, 2 kiwi itp.)

    Obiad:
    Pieczona ryba i sałata (sałata, rukola, pomidor, olej, sól, pieprz)
    Pierś z kurczaka, sałata (mniej więcej taka jak wyżej)

    Podwieczorek:
    Świeżo wyciskany sok z marchewki (czasem dodaję do tego sok z jabłka)

    Kolacja:
    Serek wiejski z warzywami
    Twaróg z łososiem i z sałatą

    Anonymous dnia #11864

    Hej,

    To zależy… jeśli chcesz więcej mięśni w miejsce tłuszczyku to dużo zależy od tego co, jak i jak często trenujesz, jakie masz parametry ciała i tryb życia. Od tego sporo zależy. Dla mnie osobiście brakuje troszkę produktów zbożowych. Inna kwestia jak się po niej czujesz i jaka jest gramatura dań…

    Anonymous dnia #11865

    Ile białka!!! Za dużo!!! Odchudzanie się białkiem to zły pomysł, głupia moda i już. Chętnie Ci pomogę, napisz na priv :) Na takiej diecie będziesz ociężała i po jakimś czasie możesz sobie krzywdę zrobić. Za mało węglowodanów i błonnika przede wszystkim. Napisz na katarzyna.gorecka.dietetyk@gmail.com, doradzę w jadłospisie :)

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...