Pomóżcie proszę ułożyć mi dietę!

  • Anonymous dnia #10784

    Witam!Niestety cierpię na otyłość,odkąd pamiętam byłem gruby i nie bardzo mi to przeszkadzało po prostu akceptowałem siebie takim jaki jestem lecz ostatnio zaczęło mi się to odbijać na zdrowiu także postanowiłem schudnąć o 25kg,zaś obecnie ważę 105kg,mam około 181cm wzrostu i mam 15 lat.Planuje schudnąć do 80kg,zacząłem już ćwiczyć a konkretniej moje ćwiczenia wyglądają tak:rozgrzewka(przeciąganie,skłony,przysiady,brzuszki itp.),potem idę do lasu pobiegać z moim psem i tak biegam przez 1 godzinę,jak jest ciepło to jeżdżę trochę rowerem,gdy wracam biorę się za hantle i ćwiczę swoje mięśnie i tak kilka seryjek robię po 10 a na koniec to samo co na rozgrzewkę.Teraz do rzeczy ćwiczenia ćwiczeniami ale muszą być wspomagane odpowiednią dietą a nie wiem za bardzo jaka by się dla mnie nadawała dlatego proszę was abyście mi pomogli ułożyć dietę.Proszę piszcie wasze propozycje diet i z góry dziękuję.

    Anonymous dnia #11971

    Witaj :) Forum nie jest dobrym miejscem, aby zaplanować indywidualny i odpowiedni dla Twoich potrzeb jadłospis. Polecam wizytę u dietetyka i tak jak pisałam na tym forum już nie raz – analizę składu ciała. Być może te 25 kg jakie sobie założyłeś to za dużo lub za mało. Tak naprawdę liczy się skład ciała, a nie kilogramy.
    Jeżeli będziesz miał konkretne pytania o dietę to pisz śmiało :) No chyba, że znajdzie się tu ktoś kto skomponuje indywidualny jadłospis poprzez forum – wówczas się nie wtrącam ;)
    Pozdrawiam

    Anonymous dnia #11972

    @Agnieszka_902 wrote:

    No chyba, że znajdzie się tu ktoś kto skomponuje indywidualny jadłospis poprzez forum – wówczas się nie wtrącam ;)
    Pozdrawiam

    Raczej bym na to nie liczyła :) To znaczy ułożyć można ale przy tej liczbie informacji nie byłaby ani dobra, ani indywidualna. A jeśli taka nie będzie to równie dobrze można pójść do księgarni i kupić gotowy plan żywieniowy. Ale oczywiście odradzam – szkoda ryzykować czasem, pieniędzmi i przede wszystkim zdrowiem. O figurze i efekcie jo-jo nie wspominam…

    Anonymous dnia #11973

    To prawda, szczegółowej diety na odległość raczej ułożyć się nie da. Ale gdybyś opisał jak wygląda Twoje żywienie w ciągu dnia to wtedy mógłbym Ci coś doradzić. Ludzie otyli nie powinni jeść zbyt wielu węglowodanów i tłuszczu na kolację. Ponadto przerwa między śniadaniem a kolacją powinna wynosić min. 12 godzin. W ciągu dnia najlepiej zjadaj 5 posiłków dziennie ale zawsze wstawaj od stołu z lekkim niedosytem. I pamiętaj, że głodzenie się nic nie da. Jeżeli chcesz schudnąć to zacząłbym od zamiany produktów. Co do hantli to rób jak najwięcej powtórzeń, to musi być trening pod kątem aerobiku a nie siłowy. Im więcej powtórzeń tym lepiej. Oczywiście tu też są pewne granice i trzeba by ułożyć plan treningowy. To ogólne zasady. Napisz coś więcej.

    Anonymous dnia #11974

    12 godzin między śniadaniem, a kolacją? Czym niby ma być to podyktowane?

    Anonymous dnia #11975

    polecam ci profesjonalne centrum medyczne w Warszawie Vimed. Na podstawie badań z krwi przygotowuja spersonizowana dietę.

    Anonymous dnia #11976

    miałam podobny problem, stosowałam różne diety z lepszym lub gorszym efektem. Dopiero dietetyk z Akademii Zdrowego Żywienia mi pomógł rozpisując specjalną dietę. Czasem warto zainwestować w konsultację, by potem cieszyć się zdrowiem i fajną figurą.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...