Praca jak trening wytrzymałościowy ?

Umieszczone w: Dietetyka Sportowa

  • Anonymous dnia #10940

    Witam. Mam nadzieję że piszę w odpowiednim dziale. Jeśli nie to bardzo proszę o usunięcie tego tematu lub przeniesienie w odpowiedni dział. Ostrzegam że będzie obszernie :)
    Jestem 29-letnią mamą 2 chłopców w wieku 8 i 3 lata. Po 9 latach spędzonych w domu zaczełam pracę, która jest dość wymagająca fizycznie. Listonoszka. Nigdy nie byłam obżartuchem, szczerze to jem jak już muszę. Po urodzeniu 2 dzieci ważę 52kg przy wzroście 168 cm. Ciężko jest mi utrzymać wagę, muszę bardzo uważać żeby nie chudnąć. A teraz ta praca wymaga ode mnie dużo wysiłku. Męża nie ma w domu na co dzień (pracuje za granicą większość roku), generalnie jestem sama z dziećmi- a teraz i pracą. Jest to 8-10 godz na rowerze, dystans 30-35 km, z obciążeniem w postaci toreb z listami- czasem nawet 20kg i ponad, w każdą pogodę, ciągłe zsiadanie i wsiadanie na rower, bieganie po schodach itp… Wszystko we wściekłym tempie aby jak najszybciej skończyć i zdążyć odebrać dzieci ze szkoły i przedszkola. Staram się codziennie gotować- ze względu na dzieci- rosołek, spagetti, jakiś duszony schabik, zupy warzywne… Ale sama głównie dojadam po dzieciach. Na śniadania nie mam czasu- rano muszę nakarmić i wyszykować dzieci. W czasie pracy ratuję się bułeczkami typu drożdżowe z rodzynkami, paszteciki z kapustą i tony słodyczy. Skończyło się na tym że całkowicie opadłam z sił i wylądowałam na zwolnieniu naprawdę poważnie wycieńczona. Mąż wymyślił że powinnam wspomagać się odżywkami dla sportowców z węglowodanami i białkiem- takie coś jak milkshake. Nie jestem tego przeciwniczką ale mam obawy bo nie znam tych substancji. U mnie w mieście chyba nie ma dietetyka więc zwracam się o pomoc na forum. O jakąś poradę. Czy próbować to pić, co jeść itp… Będę wdzięczna za każdą radę.
    Pozdrawiam

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...