przygotowanie do dużego wysiłku bez snu

Umieszczone w: Dietetyka Sportowa

  • Anonymous dnia #10813

    Witam chciałem się zapytać dietę przygotowawcza do wysiłku który będzie związany tygodniowym brakiem snu czyli 120h na nogach i jaka dietę do tego przygotować sobie a by później w czasie tego wysiłku także zastosować

    Anonymous dnia #12098

    120 godzin A czy już próbowałaś takich długich przerw?

    Anonymous dnia #12099

    A co to za dieta? Nie słyszałam jeszcze o takiej.

    Anonymous dnia #12107

    Ja tak samo pierwszy raz o niej słysze. Czy ona jest skuteczna?

    Anonymous dnia #12108

    Tu nie chodzi o rodzaj diety, ale o takie zbilansowanie posiłków żeby móc wytrzymać 5 dób bez snu. Oczywiście wszystkim to odradzam.

    Anonymous dnia #12106

    120 godzin bez snu? To nie jest możliwe. Człowiek pod 3 dniach wariuje, a przy 5 to już śmierć :)

    Anonymous dnia #12105

    tyle czasu bez snu? żartujesz sobie chyba… przecież to jest niebezpieczne…

    Anonymous dnia #12104

    Tak jak pisałem, nie polecam pozostawania tak długo bez snu. Dla człowieka maksymalny czas to 30 parę godzin. Jeżeli wcześniej się przygotujesz, będziesz wypoczęty, zrelaksowany, odpowiednio odżywiony (polecam suplementy diety) to z pewnością będziesz w stanie wytrzymać nawet dwa pełne dni bez snu i odpoczynku.

    Anonymous dnia #12102

    Super, w końcu znalazłam to czego tak długo szukałam!

    Anonymous dnia #12103

    Ciesze się, że mogłem pomóc :)

    Anonymous dnia #12100

    A jaki trening najbardziej lubicie? Kliknij. Faktycznie sporty walki mogą tak dać w kość?

    Anonymous dnia #12101

    Najlepszy jest taki trening, który da się odczuć w kościach :)

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...