Sport a jedzenie?

  • Anonymous dnia #10762

    Witam.

    Od 2 miesięcy chodzę na siłownie i na dzień dzisiejszy mam w planach chodzić minimum kolejne 2 miesiące.

    Ważę 75 kg od roku ta trzymam tą wagę z drobnymi odchyłami oczywiście. Mam 181 cm wzrostu i 23 lata.
    Moja obecna “dieta” opiera się na mięsie głównie kurczaku to moje ulubione danie. Oczywiście warzywa też się trafiają jednak nie tak często jak powinienem nie mam pomysłu jak je zrobić a nie chce smażyć ich na tłuszczu. Więc często zdarza się że na talerzu ląduje sama pierś kurczaka, jajecznica, schab. Czasem zagryzę to ciemnym pieczywem, ryżem albo kuskus. więc moja codzienna dieta jest raczej fatalna. A cukry wyeliminowałem do minimum. Kawę słodzę słodzikiem. Pije dużo wody jednak do posiłków woda zupełnie mi nie odpowiada więc w jej miejsce wchodzi Cola Zero.. wiem ale naturalne soki są strasznie drogie.

    Chciałbym zapytać co jeść i w jakich ilościach(Białko/tłuszcze/węglowodany) żeby mieć siłę ćwiczyć a jednocześnie systematycznie ale powoli tracić kilogramy albo trzymać wagę ale tracić na tkance tłuszczowej a przybierać na masie mięśniowej ale bez przesady nie chodzi mi o zrobienie z siebie chodzącej góry mięśni więc z przewagą na tracić i oczywiście albo nawet przede wszystkim czuć się zdrowo i mieć dużo energii w codziennym życiu.

    Pozdrawiam Piotr!

    Anonymous dnia #11918

    Hej,

    Chyba na forum nikt Ci nie ułoży diety…

    Najlepiej zgłoś się do poradni i wtedy będziesz mieć przeprowadzoną fachowy wywiad dietetyczny. Tutaj raczej doradzamy w ogólnych sprawach… Nie miejsce i nie taki zestaw informacji jaki jest do tego potrzebny.

    Pozdrawiam,
    Inka

    Anonymous dnia #11919

    Albo nabierasz masy, również miesniowej, albo tracisz tłuszcz.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...