Właściwy posób na utratę kilogramów?

  • Anonymous dnia #11002

    Witam, :)
    od dawana próbuje zgubić zbędne kilogramy, niestety nie wychodzi. Od niedawna zamieszkałam sama, i stwierdziła, że to dobry sposób żeby zmienić nawyki żywieniowe w taki sposó, aby pomogły mi lepiej wyglądać i funkcjonować. Dlatego postanowiłam ułożyc sobie przykładowy jadłospis na jeden dzień i BRADZO POTRZEBUJĘ PORADY, bo nie jestem pewna, czy poskutuje utratą kilogramów.
    I ŚNIADANIE 7.00: garść crunchy z owocami i mlekiem 1,5%.
    II ŚNIADANIE 10.30: mały jogurt naturalny
    LUNCH 13.00 : owoc / warzywo (marchewka)
    OBIAD 17.30 : 1/3 torebki ryżu, kaszy lub makaronu pełnoziarnistego + gotowany/piecony beztłuszczowo kurczak lub indyk, ewentualnie gotowane mięso wieprzowe z szynki. + porcja świeżysz lub gotowanych warzyw.
    Czasami zastepuję zupą, najczęściej pomidorową lub buraczkową.
    KOLACJA 19.00 błonnikowe musli z mlekiem lub bez.
    Dodatkowo piję dużo zielonej herbaty.
    Co są dzicie? Będę wdzięczna za wszelkie porady i komentarze.
    POTZREBUJĘ WASZEJ POMOCY BO ZACZYNA BRAKOWAĆ MI SIŁ I POMYSŁÓW NA LEPSZE ZDROWIE I WYGLĄD. :(

    Anonymous dnia #12580

    Przede wszystkim trzeba wyliczyć pani dzienne zapotrzebowanie na kalorie i odpowiednio je zbilansować pod względem makroskładników.Trudno cokolwiek powiedzieć bo tak naprawdę nie znany jest wzrost,waga,wiek,aktywność fizyczna,etc,etc
    Dieta wydaje się być uboga i źle zbilansowana.Jeśli chce pani kompleksowej porady i pomocy to zapraszam na pw.

    Anonymous dnia #12579

    Trochę mało danych podałaś;) przydał by się wzrost, aktualna waga, jaki tryb życia prowadzisz?;) sam jadłospis nie wygląda źle, trzeba policzyć jakie masz dzienne zapotrzebowanie na kalorie i do tego dostosować dietę.

    Anonymous dnia #12577

    Witajcie ! U mnie poniższy problem, proszę o radę : 77kg, wzrost 168. W ciągu dnia dużo chodzę, praca fizyczna.
    Ale niestety problem polega na tym że w ciągu 1,5 roku przytyłam 20kg..poszło w uda, które się obcierają.Jestem wysoka, więc bardzo tego nie widać jednak dla mnie jest to ogromnie uciążliwe. Moje śniadanie jest lekkie, ze 2 kanapki, góra 3, herbata słodzona albo kawa. Obiad normalny tzn zupa i drugie danie. Kolacja..5.6 kanapek i parę garści chipsów/baton :(
    mam rowerek treningowy ale wciąż próbuje odnaleźć na niego czas,czasem się udaje, nie jest to jednak regularnie. Może polecacie jakąś dietę? Może na kolację coś małego..ale czuje wieczorem głód.

    Z góry dziękuje za odp.

    Anonymous dnia #12578

    Po pierwsze, powinnaś rozłożyć jedzenie na pięć posiłków, wtedy nie powinnaś odczuwać tak dużego głodu wieczorem. Jesz dużo pieczywa, więc radzę (jeżeli tego jeszcze nie zrobiłaś) zamienić białe pieczywo na pełnoziarniste dzięki czemu dostarczysz błonnik, który również zapewnia uczucie sytości. Radzę nie słodzić napojów, na początku może być ciężko ale po pewnym czasie kawa czy herbata smakują naprawdę dobrze :) Kolacja trochę zbyt obfita jak na jeden posiłek, już o tych chipsach i batonach nie wspominając :D

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...