Własna dieta

  • Anonymous dnia #10743

    Chciałabym ułożyć sobie własną dietę, bogatą w składniki odżywcze, kwasy omega 3, ale włączyć je powoli, nie jestem zbytnio do nich przyzwyczajona. W związku z tym mam pytanie czy ciemny ryż, szpinak i wątróbka są dobrą propozycją na obiad? Zależy mi na poprawie koncentracji, pracy mózgu. Mogłabym prosić o dodatkowe rady odnośnie pozostałych posiłków?

    Anonymous dnia #11874

    Ryby i oleje roślinne – to na pewno będzie tutaj przydatne.

    @Miosshioo wrote:

    Chciałabym ułożyć sobie własną dietę, bogatą w składniki odżywcze, kwasy omega 3, ale włączyć je powoli, nie jestem zbytnio do nich przyzwyczajona. W związku z tym mam pytanie czy ciemny ryż, szpinak i wątróbka są dobrą propozycją na obiad? Zależy mi na poprawie koncentracji, pracy mózgu. Mogłabym prosić o dodatkowe rady odnośnie pozostałych posiłków?

    Anonymous dnia #11875

    Polecam szczególnie siemię lniane i olej lniany tłoczony na zimno. Ryby jeżeli lubisz to również jak najbardziej – wybieraj tłuste ryby morskie, są najbogatsze w omega 3 :)

    Anonymous dnia #11876

    Co masz na myśli, że oczekujesz poprawy koncentracji?
    Jeżeli brakuje Ci skoncentrowania uwagi na codziennych czynnościach to może przyczyną być niedostateczna ilość wody i stres przewlekły np. związany z pracą lub nadmiarem obowiązków domowych.
    Nie napisałaś jak odżywiasz się do tej pory, ale skoro piszesz, że omega-3 nie były Twoim częstym gościem, to mniemam, że brak ryb ich pochodnych był nagminny.
    Proponuję żebyś wypróbowała taki schemat:
    I posiłek:
    Jajecznica z całych jaj

    II posiłek:
    Koktajl z kefiru, owocu i mielonych pestek dyni i siemienia lnianego

    III posiłek:
    Wątróbka z ziemniakami i surówką

    IV posiłek:
    Sałatka z tuńczyka

    V posiłek:
    Serek wiejski z łyżką prawdziwego masła orzechowego

    To powinno poprawić Twoją kondycję mózgu, ale nie zapomnij o wysiłku fizycznym, który dotlenia mózg.

    Anonymous dnia #11877

    A po co ta wątróbka??? Od pewnego czasu nie jest już uznawana za bombę witaminową itp., ale raczej za śmietnik.

    Anonymous dnia #11878

    @Agnieszka_902 wrote:

    A po co ta wątróbka??? Od pewnego czasu nie jest już uznawana za bombę witaminową itp., ale raczej za śmietnik.

    W ogóle podroby to dosyć ryzykowna dieta jeśli są to produkty spożywane tak na co dzień. Raczej by było dobrze zachować to jako ucztę od wielkiego dzwonu ze względu na różne toksyczne odpady, które się tam gromadzą. :roll:

    Anonymous dnia #11879

    Wolałabym czerwone, jakościowe mięso niż drób – ten w obecnych czasach niestety ma niewiele wspólnego ze zdrowiem. Jedzmy cielęcinę, jagnięcinę, królika – to prawdziwe bogactwo cennych wartości.

    Anonymous dnia #11880

    Po 1 zalozyles temat w nieodpowiednim dziale tutaj jest jego miejsce po 2 co mamy ocenic skoro nic nie napisales?


    wiec o moich fascynacjach terapia si muzeum narodowe w warszawie, terapia si pogoda w warszawie, terapia si pogoda warszawa moja strona

    Anonymous dnia #11881

    Serdeczne thanks! Właśnie o to mi chodziło:)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Loading...