Calendesk. Nowy, wszystkomający system rezerwacji online dla dietetyków
Właściciele poradni dietetycznych często z zazdrością obserwują, jak wygląda proces rezerwacji w dużych sieciach medycznych. Wygodna rezerwacja, prostota kontaktu, płatności online, newslettery, powiadomienia SMS, aplikacje mobilne. Brzmi to, jak rozwiązania, na które stać jedynie największe firmy.
To wszystko dzieje się bez angażowania czasu dietetyka, który skupia się już tylko na tym, w czym jest najlepszy, czyli dietetyce, a nie pracy recepcjonisty i informatyka.
Sytuacja jednak się znacznie zmieniła – obecnie dietetycy mogą liczyć na tej samej klasy rozwiązania w cenie dopasowanej do możliwości małych biznesów. Jednym zdaniem – zapraszamy do poznania nowej wersji systemu rezerwacji online CALENDESK, który właśnie tej klasy usługę proponuje.
Calendesk, czyli kompleksowa obsługa gabinetu
Calendesk został stworzony z myślą do zaspokojenia wszelkich potrzeb prowadzenia gabinetu od strony administracyjnej. Możecie zatem liczyć na:
- wysokiej klasy system rezerwacji wizyt
- możliwość przyjmowania płatności przed wizytą
- prosty CRM do zarządzania klientami
- wizytówka gabinetu w formie strony internetowej i aplikacji mobilnej
W dalszej części artykułu opisujemy jak to wygląda w praktyce.
Twoja internetowa strona w kilka minut
Osoby, które zaczęły już przygodę z promowaniem swojego gabinetu w sieci doskonale wiedzą, że posiadanie swojej strony internetowej wcale nie jest łatwe ani tanie.
Nowoczesna strona powinna być dostosowana do różnych urządzeń (komórek, desktopów). To wymaga albo wiedzy i czasu, albo znacznej inwestycji w stronę, zbudowanie regulaminu. Do tego dochodzą koszty utrzymania – serwer, certyfikat SSL, domena internetowa.
W Calendesk przy wykorzystaniu kreatora stron www możecie postawić wizytówkę w kilka minut i skorzystać z gotowych szablonów regulaminów. Zobaczcie, jak to wygląda w praktyce:
Rezerwacja wizyty, tak jak chce Twój pacjent
Szerzej na temat rezerwacji i tego, dlaczego jest absolutnie kluczowa dla dietetyków, pisaliśmy w oddzielnym artykule – LINK. Tu powiedzmy wprost – ta część narzędzia będzie miała najsilniejszy wpływ na Twoich potencjalnych pacjentów.
Moduł rezerwacji wizyt jest rozbudowany i korzysta ze wszystkich nowinek, do których pacjenci mogli się przyzwyczaić w dużych podmiotach. Podczas rezerwacji Klient może wybrać pracownika gabinetu, wybrać konkretną godzinę i datę wizyty. Sam proces jest szybki, łatwy, intuicyjny. Dostępny w wygodny sposób na każdym urządzeniu.
Pacjent oraz pracownik otrzymają odpowiednie powiadomienia – SMS, e-mail, push. Dzięki temu zminimalizujesz przypadki, gdy pacjent nie stawi się na umówioną godzinę, bo zapomniał. Ty zaś możesz podejrzeć kalendarz wizyt w Google Calendar.
Przykład, jak działa taki system wraz ze stroną, możecie podejrzeć tutaj: https://dietetycyorgpl.calendesk.net/
A może Twoja własna mobilna aplikacja do rezerwacji?
Własna strona internetowa w kilka minut brzmi jak marzenie? W takim razie zobaczcie tę funkcję Caledesk – możliwość stworzenia wizytówki w aplikacji mobilnej. W łatwy sposób można dodać własne logo, zdjęcia, teksty, kolory, szablon.
Co najciekawsze, zaawansowani klienci mogą zdecydować o umieszczeniu aplikacji na własnym koncie z własnym logo i własną nazwą – mają wtedy właściwie w pełni natywną aplikację mobilną dostępną w sklepach dla systemów iOS i Android. Jest to opcja dodatkowa płatna, jednak klienci, którzy nie potrzebują własnej aplikacji, mogą korzystać z generycznych aplikacji.
Podgląd generycznej aplikacji dla klientów w systemie iOS: https://apps.apple.com/app/id1530807623
Wygodna płatność
Przyjmujesz online? Pacjent ma ochotę zapłacić z góry za usługę i nie martwić się później o wybranie gotówki? Nic prostszego – calendesk połączony jest to popularnego, bezpiecznego systemu płatności Stripe. Sposób integracji krok po kroku dostępny jest na stronie Calendesk.
Nie czekaj na Klienta bądź z nim w kontakcie
Sekretem skuteczności dużych placówek medycznych jest dopracowana strategia kontaktu z klientami. Dobry marketer wie, że sztuką jest zdobyć klienta, ale jeszcze większą – go utrzymać. Dodatkowo nie ma nic cenniejszego dla sukcesu firmy niż własna baza klientów. Sukces w social media może dać impuls rozwoju, jednak pozostajemy zawsze na łasce algorytmu facebooka, instagrama, etc. i ich polityki postępującego ograniczania zasięgu wpisów.
Praktyka wskazuje, że to właśnie ten obszar dietetycy zaniedbują. Calendesk pozwala przejąć kontrolę nad komunikacją z Klientem – newsletter, SMS, push. Rozwiązanie uwzględnia wymogi RODO (link do wypisania się z newslettera).
Masz pracowników? Oni też pokochają Calendesk!
Wspomnieliśmy o metodach rezerwacji. W ślad z nim powstaje grafik pracowników, co może bardzo istotne dla osób zatrudniających pomocników w poradni lub większych sieci. Każdy pracownik może ustalać dowolne godziny pracy. Co wyjątkowe, pracownicy mogą korzystać z dedykowanej aplikacji dla nich – https://apps.apple.com/app/id1504247711, gdzie widzą swoje wizyty i mają dostęp do klientów.
Czas poznać Calendesk z bliska!
Mamy nadzieję, że nasze krótkie wprowadzenie do narzędzia zaciekawiło Was. Zapraszamy na stronę programu do rezerwacji calendesk.pl. Poznacie na niej nie tylko jeszcze bliżej narzędzie, ale możecie także odkryć moduł marketingowy, gdzie zdobędziecie cenną wiedzę z zakresu marketingu, zwiększania ilości klientów itp.
Przejdź na calendesk.pl – aplikacja do rezerwacji
Specjalnie dla czytelników dietetycy.org.pl – 20% zniżki na Calendesk z kodem rabatowym DIETETYCY
Dietetycy.org.pl » Zawód dietetyk » Rozwój zawodowy » Calendesk. Nowy, wszystkomający system rezerwacji online dla dietetyków