Calendesk. Zrewolucjonizuj swój gabinet z nowoczesnym systemem rezerwacji

Avatar photo
rezerwacja wizyty

Prowadzenie gabinetu dietetycznego może czasami przytłoczyć nawet najlepszego profesjonalistę. Kolidujące terminy wizyt. Przekładane spotkania. Urwany kontakt z pacjentami. Umówione wizyty, na które nikt się nie pojawia. Znasz to? Jeśli tak, to czytaj dalej.

Calendesk. Nie tylko system rezerwacji

Najważniejszą funkcją i osią, wokół której wszystko w Calendesk się dzieje, jest możliwość rezerwacji wizyt. Jednak tutaj diabeł tkwi w szczegółach. Podczas gdy większość gabinetów korzysta wciąż z przestarzałych systemów rezerwacji, Calendesk oferuje cały ekosystem dostosowany do tego, jak dzisiejszy Klient rezerwuje wizytę.

Jeśli już jesteście ciekawi, co dokładnie oferuje – zapraszamy na stronę: calendesk.pl

W dalszej części artykułu podpowiemy jakie korzyści można uzyskać w gabinecie dietetycznym, poświęcając więcej uwagi procesowi rejestracji wizyty. Mamy też niespodziankę na samym końcu artykułu. Czytajcie dalej :)

calendesk

Czego potrzebuje dzisiaj pacjent

Powiemy Wam coś w sekrecie. Bardzo często coachowie dietetyczni oraz szkoleniowcy, uczący dietetyków jak rozwijać swój gabinet mówią o tym, jak pozyskiwać nowych pacjentów. Niestety ta obiegowa wiedza czasami zawodzi. Dlaczego?

Oczywiście warto dbać o wizerunek w sieci i poza nią, zbierać dobre opinie w serwisach medycznych, dzielić się wiedzą, świadczyć usługi w najwyższym standardzie, znaleźć niszę i robić wszystkie te dobre rzeczy, których wymaga dobra praktyka marketingowa. Niemniej czasami to nie powoduje, że Twój kalendarz wizyt pęka w szwach. A to zwyczajnie dlatego, że w gąszczu działań marketingowych nie skupiamy się na tym, co na samym końcu drogi blokuje pacjenta przed umówieniem się z nami.

Specjaliści od marketingu internetowego nazywają to niskim współczynnikiem konwersji. Możesz dzięki swoim działaniom wzbudzić duży ruch na stronie lub go kupić reklamami, jednak bez dobrego systemu rezerwacji i użytecznej (a nie tylko ładnej) strony www – wciąż nie będziesz osiągać odpowiednich rezultatów. Jak niski współczynnik konwersji wygląda w praktyce?

Jak sprawić, że pacjent się NIE zapisze na wizytę

Poznajcie Anię. Ania to przemiła i energiczna trzydziestolatka, która od dłuższego czasu dojrzewała do decyzji, że z uwagi na rozpoznaną u siebie niedoczynność tarczycy i problemy z masą ciała, którym nie pomogły popularne diety, powinna wybrać się do dietetyka. W tej decyzji pomogła jej podpowiedź siostry, której dietetyk bardzo pomógł.

Ania ma lubiącego rozrabiać w mieszkaniu pięciolatka, męża i pracę w sklepie. Jednym słowem – nie ma dużo czasu dla siebie. Jednak dzisiaj zdecydowała się w końcu skontaktować się z dietetykiem.

Na kartce od siostry zapisała sobie numer do dietetyka. Podczas przerwy na kawę zadzwoniła do gabinetu – niestety zajęte. Drugi telefon po południu – nikt nie odbiera, ale pewnie za późno. W drodze powrotnej w autobusie na komórce wchodzi na stronę gabinetu, ale poza adresem e-mail i numerem telefonu nie widzi nic. Jest też formularz, ale niestety na komórce nie da się z niego skorzystać. Zostawia to na później.

W końcu nazajutrz otrzymuje telefon zwrotny, kiedy jest w pracy. Oddzwania dopiero w przerwie. Dietetyk sprawia dobre wrażenie. Wychodzi na to, że umówić się może dopiero za 1,5 tygodnia. Bo niby są wolne terminy. Z tym że za nic nie pasują z jej grafikiem dnia.

Czy Ania pójdzie do dietetyka, gdy tydzień później okaże się, że jej pięciolatek akurat się rozchorował? Mamy nadzieję, że tak. Nie o to jednak w tej historii chodzi, bo może być zupełnie inaczej.

Jak POWINNA wyglądać rezerwacja wizyt w gabinecie dietetycznym

Czy zastanawiałaś / -łeś się, co decyduje o tym, gdzie kupujesz produkty w Internecie? Cena? Możliwe. Wygoda? Na pewno. Największe sklepy internetowe, takie jak Allegro, Amazon, Zalando posiadają dedykowanych specjalistów, by ten proces ułatwiać. Bo wiedzą, że to od tej wygody zależy ich sprzedaż.

Przekładając to na rynek usług dietetycznych, pacjent powinien móc wygodnie, szybko, w każdym miejscu, na każdym urządzeniu i w każdej sytuacji bezproblemowo się umówić na wizytę, zapłacić za nią, otrzymać o niej przypomnienie lub móc ją przełożyć.

Zobacz również
cynamonowiec

Nie było absolutnie żadnego powodu, by Ania nie mogła umówić się na wizytę od ręki, gdyby polecony dietetyk dysponował dobrej jakości systemem rezerwacji.

I tutaj wracamy do bohatera naszego artykułu: Calendesk. Obejrzyj poniższy film, który w nieco ponad minutę wskaże Ci, jak system działa.

Co otrzymuję, korzystając z Calendesk?

Jak wspomnieliśmy, Calendesk to nie jest „tylko” system rezerwacji wizyt. Korzystając z niego, otrzymujesz system, który wesprze zarówno początkujące poradnie, jak i większe organizacje.

Najważniejsze funkcjonalności:

  • Wygodny, samoobsługowy system rezerwacji wizyt dla pacjentów dostępny w formie www oraz aplikacji
  • Strona internetowa Twojej poradni (prosty generator z różnymi szablonami zawiera nawet możliwość łatwego utworzenia polityki prywatności) – tutaj możesz zobaczyć przykład: LINK
  • Dedykowana aplikacja mobilna Twojej poradni (na Androidy i iPhone’y)
  • Możliwość dodania różnych usług
  • Możliwość dodania pracowników
  • Płatności online za wizytę (integracja ze Stripe)
  • Aplikacja dla Twoich pracowników z podglądem wizyt
  • Podgląd dostępności pracowników
  • Widok historii wizyt
  • Grafik pracy
  • Przypomnienia wizyt e-mailem oraz SMS-em (24h przed wizytą) – ustawienie opcjonalne
  • Wsparcie techniczne zespołu Calendesk
  • Wkrótce: możliwość wysyłania e-maili i SMSów z informacjami o promocjach

#30DayChallenge

Jeśli tylko prowadzisz działalność dietetyczną, polecamy 30-dniowy okres próbny. Nic nie ryzykując (nie musisz nawet podpinać karty), możesz zobaczyć jak system Calendesk działa i jak przekłada się na wygodę dla Ciebie i przede wszystkim dla pacjentów. Tobie zajmie to tylko 10 minut szybkiej konfiguracji. Czy to będzie Dietetyczna Rewolucja w Twoim gabinecie? Warto się przekonać.

Zacznij od wejścia na https://calendesk.pl/

logo calendesk

Uwaga – tylko dla 30 pierwszych osób!

Dla 30 pierwszych osób, które napiszą do ekipy Calendesk np. przez messengera lub na chacie na stronie calendesk.pl, gwarantowany darmowy dostęp do platformy na minimum rok. Grzech nie skorzystać :-)