Zdrowy dzień ze smoothies

5/5 (1)

W obecnych czasach obserwujemy coraz większe zainteresowanie zdrowym odżywianiem i aktywnym trybem życia. W związku z tym spożywanie Smoothies i świeżo wyciskanych soków staje się coraz bardziej popularne i zbiera coraz więcej zwolenników.

Polecam jako uzupełnienie codziennego jadłospisu dwa napoje, które dostarczają dużo witamin i są świetnym źródłem dostarczenia brakujących mikroelementów.

Na poranny napój:  Vit. A, C, E Smoothie.

Zmiksuj 1 marchew, 1 jabłko i 1 banana (może być też 1 pomarańcza), 200ml wody i łyżkę stołową oliwy z oliwek. Otrzymasz 400ml napój z błonnikiem, witaminami A, C i E oraz mnóstwo minerałów tj.: wapń, żelazo, magnez, fosfor, potas, sód, cynk, miedź i selen. Smoothie to wzmocni odporność i poprawi pracę układu pokarmowego.

Fot. Eliza Voss

Na kolację: Smoothie Stress Blocker

Dla zmęczonych po całym dniu w biegu polecam Smoothie Stress Blocker. To smoothie syci, ale nie jest wysokokaloryczne. Idealne na wieczór, by nie obciążać układu trawiennego na noc.

energia: 116 kcal
białko: 2,6g
tłuszcze: 0,4g
węglowodany: 28,2g

Rano wstaniemy wypoczęci i zrelaksowani.

Składniki: 2 sztangi selera, 1 garstka listków pietruszki, ½ ananasa, 2 garści szpinaku, 50ml wody.

Smoothie to jest bogate w przeciwutleniacze. Ponadto Smoothie ma właściwości odmładzające, rewitalizujące oraz nawadniające[1].

Brzmi zdrowo? Spróbuj i podziel się swoimi doświadczeniami!

Fot. Eliza Voss

Przypis:

[1] F. Green, Super Smoothies – La Bible, Paris, 2016

Zostaw swoją opinię:

O autorze

Dietetyk indywidualny. Współtwórca „biofitart”, obecnie właściciel Smoothie-baru w Pradze w Republice Czeskiej. Certyfikowana dietetyk od kwietnia 2016 roku, choć zdrowe odżywanie towarzyszy od najmłodszych lat. Jest to nie tylko sposób na życie ale i pasja do Natury.

Loading...
Udostępnienia