3.4/5 (10)

(artykuł sponsorowany)

Otwierając gabinet dietetyczny mamy dwie możliwości: uruchomić własny, niezależny gabinet lub przyłączyć się do sieci, która posiada już ugruntowaną markę. Dostępne opracowania wykazują, że w prywatnym biznesie po pierwszym roku, działalność kontynuuje zaledwie 62% indywidualnych firm, podczas gdy w przypadku firm franczyzowych aż 97%. Natomiast po dziesięciu latach utrzymuje się tylko 18% indywidualnych firm, a przedsiębiorstw franczyzowych pozostaje na rynku aż 72%.

Własny, niezależny gabinet

Uruchamiając niezależną poradnię musimy samodzielnie zapracować na uznanie pacjentów, zdobyć doświadczenie praktyczne, opracować materiały dietetyczne i reklamowe oraz prowadzić działania promocyjne. Wypracowanie swojego know-how, które pomoże prowadzić dobrze prosperujący gabinet wymaga wielu lat pracy i zrealizowania setek pomysłów, z których tylko kilka może okazać się tymi skutecznymi. Trzeba również poświęcić bardzo dużo czasu na działania niezwiązane z samą dietetyką, dzięki którym uda nam się zaistnieć na niełatwym rynku. Dietetyk pracując samodzielnie powinien indywidualnie dbać o swój rozwój nie tylko dietetyczny, ale m.in. z kompetencji miękkich, marketingu czy też biegle znać zmiany przepisów prawa (np. RODO), a każde z tych działań może generować zarówno wysokie koszty, jak i ogrom czasu. Niezbędna będzie tutaj determinacja, cierpliwość, umiejętności biznesowe oraz zapas dużych środków finansowych.

Jak Bonne Santé pomoże osiągnąć więcej?

Bonne Santé wyróżnia unikalna kuracja, sprawdzona przez tysiące pacjentów i uznana przez dziesiątki dietetyków. Swoje powodzenia zawdzięcza m.in. pracy na planach żywieniowych, dzięki którym dietetyk angażuje nawet 4-krotnie mniej swojego czasu niż w standardowym modelu działania, natomiast pacjent otrzymuje prosty i zrozumiały dla niego sposób odżywiania, który w dużej mierze bazuje na zasadach racjonalnego żywienia i elementach psychodietetyki. Podczas kompleksowej kuracji dietetyk spotyka się z pacjentem na cotygodniowych wizytach, na których przekazuje nowe materiały, diety, przepisy oraz opracowania graficzne, które rozwijają wiedzę pacjenta i jednocześnie ułatwiają pracę dietetyka, podnosząc wartość i skuteczność kuracji. Bonne Santé swoim partnerom nie narzuca sprzedaży suplementów, czy specjalnej żywności. Każdy dietetyk może współpracować z dowolną marką na rynku i czerpać całe zyski wyłącznie dla siebie, ale nie jest to żadnym wymogiem.

Przeczytaj także na dietetycy.org.pl:  „Alternatywne jajko” czyli jak gotować i piec, gdy nie jemy jajek?

Jakie zyski generuje gabinet dietetyczny Bonne Santé?

Pacjenci gabinetów Bonne Santé, dzięki wypracowanej metodologii współpracują z dietetykiem nawet kilka-kilkanaście miesięcy, co przekłada się na zyski gabinetu. Zyskowność gabinetu przy 6-godzinnym dniu pracy dietetyka wynosi od 5-12 tys. złotych / miesięcznie (tzw. na czysto). W przypadku pracy więcej niż jednego dietetyka, ta liczba może być większa.

15% – Niskie opłaty franczyzowe

Taki wynik gabinety zawdzięczają m.in. atrakcyjnej prowizji od przychodu, która dla umów podpisanych w 2019 roku wynosi jedynie 15% przychodu, ale również niskiemu kosztowi materiałów reklamowych, optymalizacji kosztów działalności naszych franczyzobiorców i wielu innym korzyściom wynikającym ze współpracy z siecią Bonne Santé.

Zleć nam bezpłatny audyt swojego gabinetu!

Niezależnie czy masz już swój gabinet czy dopiero planujesz go otworzyć, warto poznać to, co może zaoferować Ci partnerska współpraca z naszą siecią, dlatego chętnie porozmawiamy o Twoim rozwoju. Przekonaj się jak możemy Ci pomóc. Zleć nam bezpłatny audyt swojego gabinetu i poznaj mocne oraz słabe strony nad którymi warto popracować. Kliknij tutaj, aby poznać szczegóły. 

Zachęcam, aby poznać szczegóły możliwości współpracy.

Kinga Oszkandy
Kierownik Regionalny
tel: +48 502 661 260
mail: k.oszkandy@bonne-sante.pl
www.bonne-sante.pl/franczyza

Zostaw swoją opinię:

O autorze

Redakcja Dietetycy.org.pl -

Kontakt: redakcja@dietetycy.org.pl