Ugly, but good for you

Avatar photo

Indyk to jedno z tych źródeł białka, które są przez dietetyków zalecane w diecie – szczególnie tam, gdzie zwiększona podaż białka jest potrzebna. Wyobrażając sobie sposób, w jaki indyk może być reklamowany szerszym rzeszom osób – myślimy o czymś w stylu: uśmiechnięta rodzina przy stole, pachnący obiad.

Australijski Steggles Turkey pokazał, że można inaczej. Podejście na tyle ciekawe, że zdecydowaliśmy się podzielić nim z wami. Producenci reklamy przyznają, że indyki są brzydkie ale dobre dla Ciebie. Promują je jako superfood – dokładnie zaś supermeat. Marka z drugiego końca świata, więc możemy uznać, że nie jest to kryptoreklama ;-)

Kampania została przygotowana przez Saatchi & Saatchi Australia oraz Spotify. Piosenki można ułożyć sobie w playlistę do wykorzystania na siłowni.

Zobacz również
nadmiar wapnia badanie

Indyki w stylu niemieckiego techno

Rockujące indyki

Przebój pop

Jedz indyka, maaaan! Czyli w stylu hip-hop

Myślicie, że taki sposób promocji jedzenia powinien być częściej stosowany? Jakie inne ciekawe reklamy z naszej branży pamiętacie? Podzielcie się w komentarzu!