Dieta Sonoma

Dieta SonomaDieta Sonoma to dieta bardzo przyjazna dla osób mających problemy z sercem, lekka – oparta na jedzeniu śródziemnomorskim. Pozwala to na prowadzenie diety bogatej w warzywa, owoce i z pewnością przypadnie do gustu fascynatom kultury Południa i wszystkim, którzy lubią kuchnię śródziemnomorską.

Dla kogo Dieta Sanoma?

Dieta Sanoma to rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie zdrowe odżywianie. Lubią jeść dużo warzyw, owoców, wina. Niewątpliwie przygotowanie jedzenia w tej diecie może być bardziej czasochłonne, bo nie korzysta ona z produktów przetworzonych. Choć nie da natychmiastowego efektu w spadku wagi, to pozwala na utrzymanie dobrego poziomu wagi w dłuższym okresie czasu o ile będzie ona kontynuowana.

10 kluczowych składników Diety Sonoma

Dieta Sonoma zakłada oparcie się na 10 produktach żywnościowych:

  1. oliwa z oliwek
  2. szpinak
  3. truskawki
  4. winogrona
  5. brokuły
  6. produkty pełnoziarniste
  7. migdały
  8. borówki amerykańskie
  9. papryka
  10. pomidory

Co stanowi sporą zaletę diety – daje proste zalecenia co należy jeść, aby wytracić wagę i ją utrzymać na dłuższy czas. Przy czym w przypadku Diety Samona wystarczy wiedza co można jeść – bardziej niż ile, jak często. W diecie wykorzystuje się powyżej wymienione produkty – zdrowe, nisko przetworzone. Rezygnuje się w niej z dużej ilości mięs oraz produktów przetworzonych, zachowując jednak stały dopływ najważniejszych składników odżywczych.

Zostaw swoją opinię:

O autorze

Kontakt: redakcja@dietetycy.org.pl

Udostępnienia